Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.

Support & Retur

Retur
Dersom du av forskjellige årsaker skal returnere et produkt må du melde dette på forhånd. Ta kontakt med oss for returskjema på e-post: post@stavangerfoto.no
Skjemaet må fylles ut og sendes med varen. Forutsetning for retur er at varen er kjøpt hos Stavanger foto.  Ved enkelte tilfeller vil vi forbeholde oss retten til å videreformidle returbehandlingen. Dersom påståtte feil ved varen ikke viser seg å være feil ved gjennomgang hos oss belastes kunden for testingen og  forsendelseskostnader tilbake til kunden. Dersom returen gjelder angrerett ber vi deg lese avsnittet som omhandler dette.

Dersom du sender  verdier over kr  500,- anbefaler vi at du bruker Postens Servicepakke eller Norgespakke slik at sendingen er registrert og har sporingsnummer. Sender du innholdet som vanlig brev har du ingen garanti dersom sendingen forsvinner.

 

Angrerett
Iflg. Angrerettloven av 1. desember Nr. 105 2000 kan kunden gå fra avtalen uten å oppgi noen grunn innen 14 dager etter at tjenesteyter har oppfylt sin opplysningsplikt iht. angrerettloven og varen og angrerettskjema er mottatt, eller 1 år dersom opplysninger om angreretten ikke er gitt. Forbruker må gi melding til tjenesteyter dersom angreretten benyttes. Fristen er overholdt dersom meldingen er sendt innen fristens utløp. Det stilles ikke formkrav til meldingen, men denne bør av bevismessige årsaker være skriftlig.

Vi anbefaler at man benytter angrerettskjema som finnes vedlagt i forsendelsen. Du kan også få tilsendt angrerettskjema via e-post ved å sende e-post til post@stavangerfoto.no. Dersom vilkårene for angrerett er oppfylt, plikter tjenesteyter å tilbakeføre alle faktiske kostnader som er belastet forbruker. Returkostnader må imidlertid forbruker betale, med mindre tjenesteyteren har misligholdt avtalen. (Jf Angrerettloven § 15, første ledd)
 

Service og reparasjon
Dersom du har kjøpt et produkt hos oss som har behov for service eller reparasjon kan du enten møte opp med produkt og kjøpskvittering i butikk eller sende direkte til verksted. Under finner du informasjon om hvilke merker som skal sendes hvor.

 

Camera & Videoteknikk AS:
Nikon, Fujifilm, Samsung og Panasonic.

 

Serviceproffen:
Elinchrom.

 

Fotocare:
Canon, Leica, Epson, Lastolite, PocketWizard

 

Response:
GoPro

 

ta gjerne kontakt med oss før du sender inn.