Kontakt & hjelp

Kjøp og forsendelse - Ofte stilte spørsmål

 

Sender dere til Svalbard?

Ja, vi sender til Svalbard, men et frakttillegg og fortollingsgebyr kommer i tillegg.

 

Hvordan legger jeg inn rabattkode?

Rabattkode kan du legge inn på Min side eller i kassen før du betaler.

 

Hvor kan jeg finne kopi av faktura/kvittering?

Du finner kopi av alle dine faktura og kvitteringer under Fakturalisten. Velg ordrehistorikk og trykk søk under faktura.

 

Hvordan kjøper jeg et tilbud??

Gå til Mine tilbud og hent frem det aktuelle tilbudet. Du kan nå velge å kjøpe tilbudet og betale det som normalt i nettbutikken.

 

Hvor kan jeg spore pakken?

Du finner sporingsnummer og link til å spore pakken hos transportselskapet på Min side, under ordrehistorikk og pakkesporing.

 

Jeg har ikke mottatt sporing

Det kan være ulike grunner til at du ikke har mottatt sporing. Enten er det ikke lagt inn mobilnummer eller e-post på kundekontoen din, eller så er pakken sendt som brev uten sporing. Dersom du ikke har mottatt sporing finner du sporingsnummer og link til å spore pakken hos transportselskapet på Min side, under ordrehistorikk og pakkesporing.

 

Hvordan sender dere pakkene?

Vi sender varer med PostNord eller Posten/Bring. Du velger selv hvordan du vil ha varene tilsendt når du betaler. I enkelte tilfeller sender vi som brev, dersom varen er liten og under en viss verdi. Da får du generelt varene raskere og det blir billigere for deg. Du kan ikke selv velge brev, dette må endres av oss.

 

Jeg finner ikke varen jeg leter etter!

Vi har tilgang på mange flere varer enn det som er tilgjengelig i nettbutikken og det vanlige sortimentet vårt. Ring oss på 51 52 10 20 eller send oss en e-post så ser vi om vi greier å skaffe det du er på jakt etter, eller om det finnes gode alternativer.

 

Jeg vil bestille bilder, passbilder eller andre bildeprodukter.

Det bestiller du enkelt i bildebutikken vår.

 

Jeg får feil når jeg prøver å gjennomføre et kjøp

Feil i disse situasjonen er ofte forbigående. Det hjelper ofte å vente et par minutter og så prøve igjen.

Dersom du sitter på en eldre nettleser kan det skape problemer. Vi anbefaler å bruke siste versjon av Firefox eller Chrome.

Av og til hender det at det er feil i betalingssystemene til banken din eller hos Nets. Dersom vi er klar over slike feil opplyser vi om det på nettsidene.

Vedvarer problemene ta kontakt med oss!

 

Jeg får feil når jeg prøver å handle med Santander

Feil i disse situasjonen er ofte forbigående. Det hjelper ofte å vente et par minutter og så prøve igjen.

Dersom du sitter på en eldre nettleser kan det skape problemer. Vi anbefaler å bruke siste versjon av Firefox eller Chrome.

Sjekk at informasjonen som er skrevet inn er korrekt. Vi har f.eks. erfart at det kan dukke opp feil om man oppgir +47 i telefonnummeret.

Får du avslag, feil i Santander-systemet eller er usikker på noe kontakt Santander kundeservice på 21 08 35 00.

Vedvarer problemene ta kontakt med oss!

 

Hvilke betalingsmetoder har dere?

Du kan velge om du vil betale i nettbutikken eller når du henter varene. Dersom du får vanrene tilsendt kan du også velge å betale når du henter varene ved å velge alternativet "Kontant/oppkrav". Ønsker du å betale på nett kan du betale med Visa, Mastercard, Vipps eller Santander. Santander tilbyr delbetaling og betalingsutsettelse om du ønsker det.

I noen tilfeller tilbyr vi bedrifter, kommunale- og offentlige etater faktura med 15 dager forfall. Ta kontakt for å søke om kreditt.

 

Kan jeg handle tax-free hos dere?

Dersom du er bosatt i utlandet og skal ta varene med ut av landet er vi behjelpelige med å fylle ut de riktige papirene slik at du kan få momsen tilbakebetalt. Dette krever at du får papirene stemplet av tollmyndighetene og returnerer papirene til oss.

 


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.