Kontakt & hjelp

Nettbutikk og brukerkonto - Ofte stilte spørsmål

 

Jeg har fått et tilbud fra dere, hva gjør jeg nå?

Gå til Mine tilbud og hent frem det aktuelle tilbudet. Du kan nå velge å kjøpe tilbudet og betale det som normalt i nettbutikken.

 

Hvor kan jeg finne kopi av faktura/kvittering?

Du finner kopi av alle dine faktura og kvitteringer under Fakturalisten. Velg ordrehistorikk og trykk søk under faktura.

 

Hvor kan jeg endre adresse og annen informasjon?

Du kan enkelt endre adresse og all annen informasjon på Min side.

 

Hvordan aktiverer jeg kundekontoen min for å handle i nettbutikk?

Dersom du har handlet fra oss før, enten i butikk, per telefon eller e-post, har du ofte en kundekonto hos oss fra før. Hvis du prøver å logge inn med e-postadressen din og velger glemt passord vil du få tilsendt et passord og aktiverer kontoen for bruk i nettbutikken. Dersom du får beskjed at " Brukernavnet du har lagt inn eksisterer ikke" ta kontakt slik at vi kan legge inn riktig e-post på kundekontoen din.

 

Jeg vil bestille bilder, passbilder eller andre bildeprodukter.

Det bestiller du enkelt i bildebutikken vår.

 

Jeg får feil når jeg prøver å registrere meg

Ofte er dette fordi e-posten din er registrert i systemet fra før eller enkle skrivefeil. Sjekk at alt er skrevet riktig og at du ikke har byttet punktom med komma o.l. Prøv eventuelt å velg Glemt passord og se om du får tilsendt passord.

Vedvarer problemene ta kontakt med oss!

 

Jeg får feil når jeg prøver å gjennomføre et kjøp

Feil i disse situasjonen er ofte forbigående. Det hjelper ofte å vente et par minutter og så prøve igjen.

Dersom du sitter på en eldre nettleser kan det skape problemer. Vi anbefaler å bruke siste versjon av Firefox eller Chrome.

Av og til hender det at det er feil i betalingssystemene til banken din eller hos Nets. Dersom vi er klar over slike feil opplyser vi om det på nettsidene.

Vedvarer problemene ta kontakt med oss!

 

Jeg får feil når jeg prøver å handle med Santander

Feil i disse situasjonen er ofte forbigående. Det hjelper ofte å vente et par minutter og så prøve igjen.

Dersom du sitter på en eldre nettleser kan det skape problemer. Vi anbefaler å bruke siste versjon av Firefox eller Chrome.

Sjekk at informasjonen som er skrevet inn er korrekt. Vi har f.eks. erfart at det kan dukke opp feil om man oppgir +47 i telefonnummeret.

Får du avslag, feil i Santander-systemet eller er usikker på noe kontakt Santander kundeservice på 21 08 35 00.

Vedvarer problemene ta kontakt med oss!

 

Hvordan kan jeg betale i nettbutikken?

Du kan velge om du vil betale i nettbutikken eller når du henter varene. Dersom du får varene tilsendt kan du også velge å betale når du henter varene ved å velge alternativet "Kontant/oppkrav". Ønsker du å betale på nett kan du betale med Visa, Mastercard, Vipps eller Santander. Santander tilbyr delbetaling og betalingsutsettelse om du ønsker det.

I noen tilfeller tilbyr vi bedrifter, kommunale- og offentlige etater faktura med 15 dager forfall. Ta kontakt for å søke om kreditt.

 

Hvordan legger jeg inn rabattkode?

Rabattkode kan du legge inn på Min side eller i kassen før du betaler.

 

Hvordan sletter jeg kontoen min?

Du sletter kontoen din på Min side. Ved å slette kontoen mister du all informasjon og historikk om kjøp. Dette kan ikke gjenopprettes!


Varen er på lager.
Varen er bestilt fra leverandør og leveringsdato er bekreftet.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varen må bestilles fra leverandør.
Varen befinner seg på fjernlager.
Varen er bestilt fra leverandør, men leveringsdato er ikke bekreftet.
Varene bestilles fra vår leverandørs lager.
Ubekreftet - Ta kontakt med kundesenter for nærmere informasjon.